AVUI POTS COMPRAR LA MARCA “L’HÒSTIA” PER 1,5 MILIONS D’EUROS
COMPRAR
AQUESTA OFERTA
ÉS 100% REAL.
Això no és una campanya oportunista per cridar l’atenció per Black Friday (que també). És una oferta real i de temps limitat de només 24 hores. L’Hòstia, la marca de ratafia més famosa i transgressora de l’univers, pot ser tota teva per l’irrisori preu d’1,5 milions d’euros. I quan diem tota, és tota. Des del registre de marca, fins a l’Instagram, la web, les ampolles, els beneficis que la marca genera i tots els actius d’un negoci pròsper i hardcore.
Una oferta que sembla massa bona per a ser veritat, però que té un petit inconvenient: només tens un dia per comprar, i el temps s’acaba.
L’ADQUISICIÓ INCLOU:
1
Propietat intel·lectual, industrial
i comercial de L’Hòstia.
2
Fons de comerç de L’Hòstia
(clients i distribuïdors).
3
Existències de marxandatge
i material d’esdeveniments.
4
3 capgrossos i 3 sotanes
del Mossèn Hilari.
El preu no inclou estocs de producte
(van a part), ni els sous de l’equip i pla d’incentius
per a assegurar una bona transició.
COMPRAR
PER QUÈ FEM AIXÒ?
Tot i que el preu ens sembla un regal, estem bastant segurs que ningú, per milionari que sigui, estarà disposat a pagar 1,5 milions d’euros per una marca sense fer abans una auditoria interna assegurant-se que s’ho val i que els seus diners estan ben invertits. Ningú es precipitaria en fer una compra només pel simple fet que hi hagués una oferta flash per Black Friday, oi? O potser si?
Segons l’OCU (Organització de Consumidors i Usuaris) al nostre país ens gastarem de mitja 237€ per persona durant el Black Friday. 8 de cada 10 usuaris reconeix a més que comprarà alguna cosa pel simple fet d’estar rebaixada. Aquest Black Friday, compreu només si té sentit. Només si és una cosa que necessiteu, o que fa temps que voleu comprar i n’aprofitareu l’oferta. Si no, estalvieu-vos la despesa, i invertiu els vostres diners (que tant han costat d’estalviar) en compres menys impulsives i més racionals. Salut i…
Fuck Friday és una iniciativa de L’Hòstia basada en campanyes mediàtiques durant els dies de Black Friday per a protestar contra l’absurditat consumista d’aquesta data i per a conscienciar-ne dels perills i enganys. Cada any, intentem fer-la més grossa.
Hem doblat els preus dels nostres
productes per una bona causa.
Hem bloquejat ofertes d’altres marques.
Hem fet ofertes molt grans
amb lletra molt petita.
I tot ho hem fet per a denunciar les males praxis d’una festa compulsiva que no ens representa.
I PER MOLTS ANYS!